donderdag 5 april 2012

Column: De laatste sprong


Wie vertrouwd is met mijn werk, weet dat elk hologram invloed heeft op een specifiek deel van ons onderbewustzijn. Ik noem ze codes, omdat ze je helpen om verborgen kennis in jezelf te ontcijferen. Iedere code bevat informatie in de vorm van een frequentie, oftewel: een energietrilling die met ons gevoel resoneert. In mijn columns – gekoppeld aan mijn nieuwste code – beschrijf ik mijn ervaringen die gepaard gaan bij het ontvangen van deze frequenties. Elke maand behandel ik degene die op dat moment het sterkst aanwezig is en geef ik mijn mening over onze ontwikkeling binnen dit thema.

De laatste sprong

Jarenlang leefden we toe naar het magische 2012 en nu is het eerste kwartaal alweer voorbij. Soms lijkt de tijd wel door onze vingers te glippen. We hebben er geen grip op. Nog steeds zie, lees en hoor ik dat veel mensen zich afvragen wat ons dit jaar staat te gebeuren. Waar hebben we al die tijd naar uitgekeken? Wat pruttelt er onder de deksel van de pan? Wat is de gecodeerde boodschap in de kalenders van de Maya's? Als ik er over nadenk, moet ik toch wel een beetje lachen. Bekijk ik het puur nuchter, dan vind ik het komisch dat er ooit diep in de regenwouden een primitief indianenvolk leefde dat een mysterieuze voorspelling deed waar nu de hele wereld in spanning op wacht. Wij hebben televisie, computers, internet, media en technische voertuigen om onszelf door tijdzones te bewegen en zelfs de ruimte in te schieten, maar toch schijnen we die vreemde sjamanen van duizenden jaren geleden nog steeds niet te kunnen begrijpen.

Gekke gedachte, niet waar? Op zo’n moment vraag ik me af waarom we hier zo mee bezig zijn. Volg je de fora op internet, dan heb je leesplezier voor de rest van het jaar, want de 2012-profetie is een hot item. Er wordt gesproken over de Vijfde Dimensie, de terugkeer van de Verlosser op Aarde, maar ook over catastrofe in de vorm van natuurgeweld of een nieuwe IJstijd. De spirituele markt beleeft hoogtijden met alle aandacht die er ineens voor 2012 is gekomen. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Vandaag kwam ik erachter dat als je in Rusland op Google de zoekterm ‘2012’ intypt, mijn column over dit thema op de eerste pagina verschijnt. Bizar als je bedenkt dat ik hier nog maar pas actief ben en de meeste codes nog niet half zo vaak bekeken zijn als dit artikel.

Hoewel ik me liever niet vastklamp aan het thema 2012 – mijn werk houdt niet op als dit jaar voorbij is – ben ik ergens ook wel blij dat ik er veel aandacht aan gegeven heb. Ik hoop namelijk dat zoveel mogelijk mensen mij via deze weg vinden en zich laten inspireren door wat ik in mijn column over de Maya-profetie geschreven heb. Ik wil mensen namelijk bij hun kracht brengen door ze te vertellen dat dit de beste tijd is om zelf je droom te creëren. Natuurlijk deel ik het gevoel dat er komend jaar iets bijzonders gaat gebeuren, maar ik herhaal nog maar eens: het gebeurt niet als we erop wachten. De waarheid bestaat immers niet, want die moeten we in onszelf zien te vinden.

Lees verder op: Janosh.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten